VEELGESTELDE VRAGEN

1. Hoe kan ik een tour boeken? Maak gebruik van de boekingspagina op deze website en z.s.m. daarna wordt er met u contact opgenomen via e-mail om nadere afspraken te maken. Of stuur een e-mail naar info@bta44.nl.

2. Wat kost een Basis Battlefield Tour? De minimum prijs is die van drie deelnemers € 105,=. Voor meer dan drie deelnemers geldt een per persoon prijs van € 35,= (prijzen inbegrepen 21% BTW).

3. Wat kost een maatwerktour? De prijs (inbegrepen 21% BTW) van de maatwerktour is afhankelijk van de groepsgrootte en de duur van de tour (halve of hele dag).

  • Groepsgrootte 1 – 3 deelnemers, ½ dagtour € 150
  • Groepsgrootte 1 – 3 deelnemers, hele dagtour € 300
  • Groepsgrootte 4 – 10 deelnemers, ½ dagtour € 175
  • Groepsgrootte 4 – 10 deelnemers, hele dagtour € 325
  • Groepsgrootte 11 of meer deelnemers, ½ dagtour € 200
  • Groepsgrootte 11 of meer deelnemers, hele dagtour € 350

4. Zijn extra’s inbegrepen? Nee, alle extra’s als museumkaartjes, koffie, thee of lunch zijn NIET inbegrepen.

5. Hoe loopt de betaling? Voor boekingen vanuit de EURO-zone geldt dat de prijs van de tour uiterlijk 10 werkdagen voor de aanvang van de tour moet zijn overgemaakt. De bankgegevens staan op de factuur die na de boeking vooraf per e-mail u wordt gezonden.

6. Is contante betaling mogelijk? Ja, maar liever niet! Voor Nederlanders zijn er geen extra bankkosten bij overschrijven, zoals bijvoorbeeld bij niet EU-landen. PayPal betaling is mogelijk met e-mail info@bta44.nl.

7. Zijn er kortingen mogelijk? In principe worden er geen kortingen gegeven. De tours zijn al scherp geprijsd.

8. Kan ik naar een andere datum omboeken? In onderling overleg altijd. Stuur een e-mail of bel, dan is alles te bespreken.

9. Kan ik een tour annuleren en krijg ik dan geld terug? Om te annuleren stuurt u een e-mail (info@bta44.nl) of belt om uw annulering door te geven. Vermeld duidelijk over welke tour het gaat en geef duidelijk uw naam door. Voor restitutie van betalingen geldt het volgende. Tot 10 werkdagen (dus niet zater- en zon- en feestdagen) voor aanvang van de rondleiding wordt 90% (NEGENTIG procent) van de reeds betaalde bedragen gerestitueerd. Vanaf de 10e werkdag (dus niet zater- en zon- en feestdagen) voor de dag van de tour tot 00.00 uur van de kalenderdag direct voor de dag van deze tour volgt een restitutie van 50% (VIJFTIG procent) van de reeds betaalde bedragen. Vanaf 00.00 uur van de kalenderdag vóór de dag van deze rondleiding vindt geen restitutie plaats.

10. Hoe is vervoer geregeld? Voor maximaal drie personen wordt gebruik gemaakt van de auto van de gids. Bij grotere groepen is het mogelijk om met maximaal 5 auto’s achter de gids aan te rijden. Voor het inhuren van (speciaal) vervoer betaalt u kostprijs + 10% extra, naast de kosten van de tour zelf.

11. En als de tour op de fiets of te voet is? In deze gevallen wordt met u een duidelijk herkenbaar vertrekpunt afgesproken. U maakt gebruik van fietsen / e-bikes die u zelf meebrengt of huurt, bijvoorbeeld bij Arnhem Centraal Station.

 

 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten